Voor een betere beleving wijzig uw browser CHROME, FIREFOX, OPERA of Internet Explorer.

Mogelijkheden voor uw bedrijf

BMW-Vergelijker; the ultimate selling machine

Als automotive professional werkt u in een prachtig vakgebied. Wanneer u een BMW of MINI specialist bent heeft u daarnaast een voorkeur voor hoogwaardige producten. Om deze aan te bieden zoekt u uiteraard een wijze die minstens zo hoogwaardig is als uw occasions. Ons platform sluit daar perfect bij aan. Wij zijn er om uw auto’s op een onderscheidende manier aan de passende doelgroep te tonen. Onze bezoekers hebben een specifieke koopintentie en willen in hun digitale zoektocht de mooiste BMW en MINI voertuigen zien. U mag hier dus zeker niet in ontbreken!

Hoe ondersteunen wij uw sales?

Een auto kopen gaat gepaard met emotie en dat geldt zeker wanneer het een BMW of MINI betreft. Net als u zijn wij liefhebbers van deze merken en vinden dat deze occasions meer aandacht verdienen. Met ons platform is het nu mogelijk om direct de juiste doelgroep te bereiken en uw sales te boosten. Daarnaast profiteert u nog een aantal andere voordelen:

                 ✔ Automatisch voorraadbeheer

    ✔ Ondersteuning inkoop

      ✔ Samenwerking content

✔ Advertentieboosters

BMW-Vergelijker; uw contentpartner

Als contentpartner kunnen wij u ondersteunen met divers marketingmateriaal. Dit kan zijn in de vorm van een blog waarin een backlink wordt verwerkt. Ook kunnen wij bij u op locatie een video-impressie maken welke ideaal is om uw bedrijf via social kanalen uit te lichten. 

Voorraadbeheer

Het voorraadbeheer kan een ongelimiteerd aantal auto’s voor u beheren.  Hiervoor hoeft u niets te doen. Wanneer u zich bij ons aansluit plaatst onze software automatisch uw BMW en MINI occasions door op het platform. Doordat wij dit voor u uitvoeren hoeft u geen IT-specialist in te schakelen. U wordt hierin dus volledig ontzorgt!

Inkoop

Goede, tweedehandse auto’s worden een schaars goed en dat geldt zeker ook voor BMW en MINI occasions. Om uw bedrijf hierin te ondersteunen bieden wij u leads aan die wij verzamelen via ons”Direct Sale” systeem. Hierbij melden particulieren hun BMW of MINI auto aan waarvoor zij van u graag een bod ontvangen. Wanneer deze wordt geaccepteerd kunt u de deal afronden en de auto toevoegen aan uw voorraad.

Wij weten hoe lastig en tijdrovend het kan zijn om een aantrekkelijke, winstgevende voorraad aan occasions te krijgen. Doordat wij u hierin kunnen ondersteunen houdt u meer tijd over voor marketing en sales. Wij maken gebruik van maatwerk en bieden enkel occasions aan u die passen bij uw bedrijf en verkoopstrategie. 

Zij gingen u al voor

Advertentieboosters

Advertentie omhoogplaatsen

Misschien heeft u een BMW occasion te koop die moeilijk in de markt ligt. Of heeft u een bepaalde prijs in gedachten waar u de juiste koper voor zoekt. Na enige tijd wilt u weer volop aandacht voor uw occasion. Door uw advertentie omhoog te plaatsen komt deze weer in beeld bij de relevante doelgroep. U plaatst tevens uw auto boven de concurrentie en vergroot hiermee uw verkoopkansen.

            ✔ Plaats uw auto direct onder de aandacht

 ✔ Zet uw auto boven de concurrentie

  ✔ Vergroot direct uw verkoopkansen

bump (1)
aanbevolen-ad

Aanbevolen advertenties

Heeft u een BMW in concoursstaat? een echte M? Of wellicht ‘gewoon’ een fraai exemplaar. Met een aanbevolen advertentie trekt u alle aandacht op relevante zoekresultaten. Deze worden bovenaan getoond en zijn als eerste zichtbaar voor uw potentiële klant. De aanbevolen advertentie is 7 dagen geldig en kan daarna worden verlengd. Verkoopsucces gegarandeerd.

      ✔ Plaats uw auto 7 dagen onder de aandacht

       ✔ Uw advertentie valt op met een eigen label

 ✔ Maximaliseer direct uw verkoopkansen

            ✔ Krijg een vermelding op onze social kanalen

Zet uw BMW advertentie op de kaart

Als automotive professional bent u trots op de BMW occasions die u aanbiedt. U wilt deze dan ook op een onderscheidende manier aanbieden aan een relevante doelgroep. Bij BMW Vergelijker bent u dan op het juiste adres. Bij ons bereiken uw advertenties direct de juiste doelgroep. Hiermee vergroot u uw verkoopkansen. Naast automotive professional bent u ook ondernemer. U wilt dus een goede deal. Daar denken wij graag in mee met onze pakketten.

Algemene verkooptips

Zelfs met onze diensten kan het zijn dat uw BMW occasion weinig leads trekt en al enige tijd te koop staat. Dan is het tijd om te kijken naar de kwaliteit van uw advertentie. Heeft u voldoende, duidelijke foto’s? Is de advertentietekst professioneel en alomvattend geschreven? Wanneer u twijfelt over sommige aspecten is het verstandig om uw advertentie na te lopen op de onderstaande punten.

bmw_17440igrancpmspt5ha1fb_lowaggressive_alpinweiss-iii

Gebruik duidelijke, kwalitatieve foto’s

Een foto zegt meer dan 1000 worden. Althans een goede foto. Om uw potentiële klant te enthousiasmeren wilt u de auto zo duidelijk mogelijk weergeven.

Een tip die u kunt gebruiken is om het exterieur vanuit elke hoek te fotograferen. Inclusief de voor- en achterkant beschikt u dan over een zestal foto’s. Fotograaf daarna het interieur. Wanneer u de voorstoelen plat legt kunt u vanuit verschillende hoeken het interieur duidelijk vastleggen. Leg als laatste onderscheidende details vast die uw occasion onderscheiden.

Onderscheid uzelf met een video

Op ons platform is het mogelijk om een video te tonen bij uw advertentie. Wij raden dan ook sterk aan om hier gebruik van te maken. Tegenwoordig beschikt iedere fotocamera tevens over een videofunctie. Schroom dan niet om deze te gebruiken.

Daarnaast bereikt u met een geüploade video meer mensen.  U kunt deze bijvoorbeeld delen op social media. Vergeet ook niet dat Youtube de tweede grootste zoekmachine ter wereld is. Hier kunt u de video ook op publiceren om uw doelgroep te bereiken.

purepng.com-white-bmw-x3-carcarbmwvehicletransport-961524661340tuwek
bmw-doelgroep-schrijven

Schrijf voor uw doelgroep

Het is goed mogelijk dat uw BWM 7-serie occasion een andere doelgroep trekt dan uw X1 model. Probeer uw advertentietekst daarop aan te passen. Verplaats u in de potentiële klant en wat hij of zij graag wil weten over de auto.

Vermeldt tenminste altijd de verkoopvoorwaarden en mogelijkheden tot garantie en eventuele financiering. Het is ook verstandig om alle optie’s en onderscheidende factoren te beschrijven. Hiermee heeft u de basis voor een goede advertentietekst

Omhoog